woensdag 9 november 2016

Bijdrage nr. 3 als 'designer of the month' bij Marianne Design

Vandaag mijn 3e bijdrage als designer of the month bij Marianne Design. Deze week laat ik de wat nieuwe materialen zien die zijn te gebruiken voor Sinterklaas.
Het past perfect in de week dat Sinterklaas weer aankomt in Nederland.
Ik laat de volgende kaart meedoen aan de challenge van scrapplezier waar het thema Sinterklaas is.

 

Gebruikte materialen Marianne Design:
- Papier: PK9142 (Aprés ski) - CA3126 (goud papier)
- Craftables: CR1351 (hart)
- Creatables: LR 0446 (staf, mijter, chocoladeletters) - LR0447 (Strik)
- Collectables: COL1408 (paard)
- Stempels: CS0982 (tekst)

Liefs Sjoukje

5 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart heb je gemaakt Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave Sinterklaaskaart! Volgens mij heeft MD daar wel hele gave spulletjes voor. Ik heb toevallig zelf ook een Sinterklaaskaartje gemaakt (moet nog op m'n blog komen). Zonder MD, dus moest zelf creatief zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Sjoukje! Wat een prachtige sinterklaas kaart heb je gemaakt!
    Ik ben nog steeds aan de twijfel om de sint mallen en teksten aan te schaffen, als ik dit zie, word het nog lastiger. Dit is zo leuk gedaan!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heeel lief kaartje! Laat de sint maar komen, jij bent er al klaar voor

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw dit is een gave uitwerking van onze challenge, wat een prachtige paarden stans...bedankt voor het meespelen namens het hele team van Scrapplezier!!

    BeantwoordenVerwijderen