donderdag 3 maart 2016

Van harte

Vandaag laat ik maar liefst 4 nieuwe kaarten zien. Allemaal in romantische stijl.

Hier de eerste twee die ik maakte voor de challenge retro sketches. Waar ik heb gewerkt a.d.h.v. de volgende sketch.


Het resultaat 




Nu de andere twee kaarten. Ik zag laatst weer een prachtig voorbeeld (wanneer niet) van handmade by Marleen voorbij komen, die ik heb nagemaakt. Ik heb de originele nagemaakt en nog een eigen kleur gekozen.



Gebruikte materialen Marianne Design voor alle kaarten:
- Designfolder: DF3424 (ruiten) - DF3413 (harten)
- Papier: PK9130 (Country style) - CA3104 (Snow paper) - PB7033 (Eline's folklore)
- Creatable: LR0388 (bloemen)- LR0398 (bladeren)
- Collectable: COL1397 (letters) - COL1398 (tekstbanner)
- Creatable: CR1352 (label)
- Gems: JU0953

Liefs Sjoukje

2 opmerkingen:

  1. Vier super mooie kaarten Sjoukje! Mooie kleuren, mooie materialen en heel romantisch :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie reeks. De harten kaarten zijn mijn favoriete. Mooie bloemen en kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen